AzHgAr BaNd
AzHgAr BaNd
فریاد

حمایت از همبستگی

به نام يزدان بخشاينده

ستار بهشتي وبلاگ نويس منتقد در پي بازداشت توسط پليس فتا و انتقال به زندان به طرز مشكوكي جان سپرد و پس از گذشتن حدود چهل روز هنوز توضيح شفاف و قابل قبولي از سوي مسئولين ارائه نشده  و همچنين  محكمه اي  در مورد اين اتفاق تلخ شكل نگرفته يا حداقل اطلاع رساني نشده است.

 ما جمعي از وبلاگ نويسان ،

در راستاي اداي دين به همكار فقيد وبلاگ نويسمان و همچنين دفاع از حقوق صنف  وبلاگ نويس  و اهميت اين اتفاق تلخ و تكريم جان انسان، مراتب اعتراض خود را نسبت به شيوه برخورد با "وبلاگ نويسان منتقد" اعلام مي كنيم و خواستار اصلاح وضعيت فعلي هستيم و درخواست و پيشنهادهاي خود را در پنج بند زير اعلام مي كنيم:

1-تسريع در رسيدگي، شفافيت در اطلاع رساني، عدالت در محاكمه و مجازات عاملين و آمرين پرونده  مرگ مشكوك "ستار بهشتي".

2- جبران خسارتهاي مادي و معنوي اين فقدان با پرداخت غرامت به خانواده محترم ستار بهشتي و مهم تر از آن "عذرخواهي رسمي" و البته بدون كنايه ي مسئولين  در رسانه ملي از اين خانواده محترم وهمچنين از همه مردم ايران عزيز.

3- تلاش جدي و مشهود براي عدم تكرار فجايع مشابه و همچنين رسيدگي به وضعيت نابسامان بازداشتگاهها و زندانها و نوع برخورد با زندانيان كه به فرموده جناب سردار احمدي مقدم احتمالا منجر به شوك و مرگ زنداني خواهد شد.

4- بالا بردن ظرفيت نهادهاي حاكميتي و مسئول، در مواجهه با نقد.

5- بازنگري و اصلاح سيستم فعلي اطلاع رساني  به خصوص رسانه ملي در مورد مشكلات داخلي كشور براي جلوگيري از پناه بردن مردم به رسانه هاي خارجي و تبعات آن.

اعلام مي كنيم ما تا احقاق كامل حقوق خانواده محترم ستار بهشتي و اصلاح وضع موجود بر سر خواسته هاي خود هستيم و تمام توان و تلاش خود را براي تحقق اين امر به كار خواهيم بست.

اميدواريم اراده اي براي رسيدگي به وضعيت موجود  و اصلاح آن وجود داشته باشد.

 


از تمام دوستان وبلاگ نويس و همراهان عزيز انجمن همبستگي تقاضا مي شود اين پست را حداقل به مدت سه روز از تاريخ 91/9/27 به عنوان پست ثابت در وبلاگهايشان قرار دهند و از دوستان خود بخواهند كه اين مطلب را منتشر كنند.

باشد كه شنيدن صداي اعتراض به حق ما نقطه ي شروعي براي بازگشت به عدالت آرام باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 دی 1390برچسب:,,,,,, توسط mojtaba